FANDOM

Hasegawa Kaori
長谷川 香織
Kaori100
Cechy
Wiek

18

Płeć

Kobieta

Status

Żywa (CP-0)
Martwa (BC)

Przyczyna śmierci

Śmierć z bólu wywołanego licznymi obrażeniami

Relacje
Rodzina

Shiho(młodsza siostra)

Aktorzy dubbingowi

Kaori Hasegawa (長谷川 香織 (カオリ) Hasegawa Kaori) to postać występująca w serii gier Corpse Party.

Uczęszcza do szkoły średniej Tendo.

Mimo, że w CORPSE-PARTY ZERO Kaori udaje uciec się z innego wymiaru, to jednak w orginalnej wersji gry i w jej remake'u Kaori jest pokazana jako jedna z ofiar dziewczyny w czerwonych ubraniach.

WyglądEdytuj

W Corpseparty;  Musume i CORPSE-PARTY ZERO Kaori ma długie czarne włosy, sięgające jej za łopatki. Nosi ten sam mundurek co Miyu Shinohara.

OsobowośćEdytuj

Kaori jest uzdolniona w wielu dziedzinach. Poza nietuzinkową urodą, została również obdarzona niezwykłą inteligencją. Te cechy naturalnie czynią ją popularną w szkole, więc trudno się nie dziwić, że została również wybrana na przewodniczącą samorządu szkolnego. W domu dziewczyna bardzo lubi straszyć swoją młodszą siostrę, Shiho, opowiadając jej różne przerażające historie. W innym wymiarze Hasegawa przyjmuje podobną postawę, co Satoshi Mochida. Stara się nie pokazywać innym strachu, ale udawać silną i chronić te osoby, na którym jej zależy.

HistoriaEdytuj

CORPSE-PARTY Edytuj

W PC-98 gracz może znaleźć dziesięć listów, które są świadectwem rozmowy dwóch dziewczyn. Mimo, że imiona autorek listów nie zostały wymienione, fani podejrzewają, że notki pisały Kaori i jej siostra Shiho. Listy nie są niezbędne do ukończenia gry, ale dają graczowi pewne wskazówki, co do dalszej rozgrywki.

CORPSE-PARTY ZERO Edytuj

Kaori jest główną bohaterką tejże gry.

Corpse Party Edytuj

ROZDZIAŁ 5 Edytuj

Gracz może znaleźć ciało dziewczyny z kartą identyfikacyjną, na której widnieje nazwisko Kaori Hasegawa. Jak nasza postać sugeruje, umarła z bólu po otrzymaniu licznych złamań.

Corpseparty; Musume Edytuj

#2Edytuj

Satoshi Mochida i Naomi Nakashima znajdują zwłoki Hasegawy. Nagle przy ciele dziewczyny pojawia się jej duch, która wyjaśnia parze, jak się tutaj znaleźli i opowiada o Shinozaki i klątwie, jaka ciąży na innym wymiarze. Podobne zjawisko zachodzi w oryginalnej wersji gry, tylko że tam, zamiast Kaori występuje dusza nieznanego mężczyzny.

Ciekawostki Edytuj

Mimo, że w CORPSE-PARTY ZERO Kaori udaje się przetrwać, w każdej innej grze, gdzie się pojawia zostaje ukazana jako już martwa.

Galeria Edytuj

Corpseparty; MusumeEdytuj

CORPSE-PARTY ZEROEdytuj

Wystąpienia Edytuj

Media Wygląd Rozdziały
CORPSE-PARTY ZERO
(PC)
Kaori102
N/A
CORPSE PARTY -Rebuilt-
(PC)
N/A N/A
Corpse Party
(PC)
N/A Rozdział 5
Corpse Party: BloodCovered ...Repeated Fear
(PlayStation Portable, iOS)
N/A ROZDZIAŁ 5
Corpseparty; Musume
(Manga)
Kaori100
Rozdział 2, Rozdział 6, Rozdział 7
Corpse Party Blood covered: ...Repeated fear.
(Nintendo 3DS)
N/A Rozdział 5