FANDOM

Shinohara Miyu
篠原 深雪
MiyuShi
Cechy
Wiek

16

Płeć

Mężczyzna (używa zaimków żeńskich)

Status

Martwa

Przyczyna śmierci

Dekapitacja (odcięcie głowy)

Aktorzy dubbingowi

Miyu Shinohara (篠原 深雪 Shinohara Miyu) jest uczennicą liceum Kisaragi. Występuje tylko w mandze Corpseparty; Musume,w której jest jednym z głównych bohaterów. Poprzez wysłuchanie historii o zmarłej dziewczynie została przeniesiona do innego wymiaru [starej szkoły dla dziewczyn (nieznanej nazwy) na której miejscu wybudowano liceum Kisaragi; po starej szkole został tylko jeden korytarz], gdzie wkrótce zmarła.

Wygląd

Miyu ma krótkie włosy, sięgające jej do ramion, koloru pomarańczowego, spięte różowymi wstążkami w dwa kucyki po obu stronach głowy. Nosi mundurek szkolny Kisaragi przeznaczony dla dziewczyn.

Osobowość

Miyu jest popularna, podoba się wielu chłopcom. Zazwyczaj jest radosna, często się uśmiecha, boi się być szykanowana. Jest bardzo dobra w sportach, po szkole chodzi nawet pogłoska, że gdy Miyu jest w jakiejś drużynie, ta na pewno wygra. Jest zakochana w Satoshim, lubi się z nim droczyć, często jej zachowania wobec niego są dwuznaczne, jednak mimo to Miyu zawsze tylko żartuje. Planuje wyznać chłopakowi uczucia po festiwalu.

Historia

Miyu zostaje po zajęciach by posprzątać klasę z przyjaciółmi, ale przez nieszczęsny wypadek trafia wraz z znajomymi do innego wymiaru. Budzi się mając przy sobie jedynie młodszą siostrę Satoshiego, Yukę, z którą czekają na innych w gabinecie higienistki. Miyu krótko potem umiera, ze względu na to, że ścięgno Achillesa zostaje u niej przerwane przez dziwną kreaturę kryjącą się pod łóżkiem. Przez ranę nie jest w stanie uciec (nie może poruszać stopą) i chcąc chronić Yukę, ginie, poprzez oderwanie głowy przez dziwne przypominające węże stworzenia.

Ponownie widzimy ją, gdy do gabinetu przybywają Satoshi z Naomi, którzy zastając Yukę, trzymającą oderwaną głowę Miyu nie mogą uwierzyć w to co się właśnie się stało. Miyu pojawia się wtedy jako duch, chcąc pocieszyć Satoshiego, próbując go przekonać, że to jej śmierć, nie jest jego winą, a także wyznać mu swoje prawdziwe uczucia. Jednak ze względu na to, że jej oprawcy oderwali jej głowę, nie jest w stanie wykrztusić słowa, przez co Satoshi jej nie słyszy, i nie dowiaduje się, co tak naprawdę Miyu do niego czuła.

Miyu pojawia się po raz kolejny, gdy Satoshi z Yuką używają pianina, które przywołuje duchy wszystkich zmarłych dusz znajdujących się w szkole. Prowadzi dwójkę do Naomi, która jednak okazuje się być iluzją.

Na końcu widzimy ją, gdy pomaga Shinozaki powstrzymać złe duchy i inne stworzenia, by uchronić grupę swoich przyjaciół.

Ciekawostki

  • Miyu ma takie samo nazwisko jak Seiko Shinohara. Obecnie nie jest znane żadne łączące je pokrewieństwo. Mimo to obie mają podobny styl bycia.

Galeria

Wystąpienia

Media Wygląd Rozdziały
Corpseparty; Musume
MiyuProfile
#1, #2, #3, #4, #8, #10, #17