FANDOM

Nauczyciel
先生 albo 教師
Teacher
Cechy
Płeć

Mężczyzna

Status

Martwy

Aktorzy dubbingowi
Nauczyciel (先生 Sensei albo 教師 Kyōshi) to jedna z postaci w Corpseparty; Musume. Jest pedagogiem w liceum żeńskim Kisaragi.

Wygląd Edytuj

Nauczyciel jest młodym mężczyzną. Jego włosy mają jasny kolor, tak samo jak i oczy. Nosi okulary. Ubiera się w białą koszulę, na którą zakłada ciemny pulowerek. Na nogach ma tenisówki.

Osobowość Edytuj

Na pierwszy rzut oka wydaje się być empatycznym człowiekiem, który bardzo dba o swoich uczniów. Ma jednak drugie, ciemniejsze oblicze. Napastuje młode uczennice, czasami nawet posuwa się do gorszych czynów, takich jak gwałt. Jest także bezczelny, lubi naśmiewać się i upokarzać swoich podopiecznych.

HistoriaEdytuj

Corpseparty; MusumeEdytuj

Pewnego, deszczowego dnia Sachiko została w szkole, by pooglądać krople deszczu uderzające o zabudowania szkoły. Jako, że stała na trzecim piętrze, Nauczyciel przechodząc przez drugie piętro, szybko ją zauważył. Zaraz do niej dołączył i rozpoczął małą pogawędkę. Następnie pocałował ją, by zaraz po tym zacząć ją molestować. Dziewczyna próbowała się bronić, odpychając go, jednak bezskutecznie, gdyż ten zdążył zdjąć już część jej ubrania. Sachiko starając się go powstrzymać zaczęła mu grozić, że powie wszystkim o całym zajściu, a on zostanie wyrzucony ze szkoły. Nauczyciel wyśmiewał ją jednak, mówiąc, że nikt nie posłucha, takiego wyrzutka jak Shinozaki. W ostatnim rozpaczliwym geście, dziewczyna wskoczyła na balustradę trzeciego piętra, i ostrzegła go, że jeśli się do niej zbliży, skoczy. Nauczyciel powiedział jej, żeby przestała się wygłupiać, i chwycił ją, co spowodowało, że jedna z jej stóp ześlizgnęła się i Sachiko spadła.

Przestraszony mężczyzna próbował ukryć jej ciało, jednak został nakryty przez Dyrektora. Ten w obawie, przed złą reputacją szkoły, pomógł mu zakopać zwłoki w szkolnej piwnicy. 

Po ogłoszeniu zaginięcia córki, matka Shinozaki często przychodziła do szkoły i pytała Nauczyciela o jej zniknięcie. Mężczyzna wciąż kłamał, że nic o tym nie wie.

Prawdopodobnie Sachiko uwięziła Nauczyciela w innym wymiarze, chociaż jego dalsze losy są nieznane.

CiekawostkiEdytuj

  • Na zdjęciu znalezionym przez Ayumi i Yoshikiego, można zauważyć Nauczyciela siedzącego obok Sachiko. Jego twarz również jest skreślona, co sugeruje, że umarł w innym wymiarze, chociaż w mandze nic nie jest o tym wspomniane.

Galeria Edytuj

Corpseparty; MusumeEdytuj

WystąpieniaEdytuj

Media Wygląd Rozdziały
Corpseparty; Musume Teacher #6,#9,#13