FANDOM

Sachiko Shinozaki - (篠崎 サチコ Shinozaki Sachiko) to główna antagonistka serii Corpse Party. Nazywana jest "Dziewczyną w czerwonej sukience", bądź ,,Dziewczyną w czerwonych ubraniach''

Wygląd Edytuj

Sachiko ma długie, czarne włosy opadające jej na plecy i zakrywające jej oczy. Jej skóra jest jasna, po śmierci niemalże niebieska. Zazwyczaj nosi czerwoną sukienkę z długimi rękawami w Bloodcovered, a na ramiączkach w oryginalnej PC-98, co powoduje częstym nazywaniem jej ,,dziewczyną w czerwonej sukience''. Po przybraniu przez nią prawdziwej formy, kolor jej skóry zmienia się, włosy stają się krótsze, nie zasłaniają jej już dłużej twarzy, głównie dzięki spince. W tej postaci dziewczyna nosi białą sukienkę, a w anime na jej stopach widać sandały.

W oryginalnej wersji PC-98, jak i Musume, ubiera się w czerwoną sukienkę na ramiączkach zabraną od wnuczki dyrektora szkoły, zaraz po jej zamordowaniu przez Sachiko. Jej włosy są tutaj znacznie dłuższe,(jesteśmy w stanie zauważyć u niej krótko przyciętą grzywkę) zmienia się także budowa jej ciała. Po połączeniu się ze swoją drugą jaźnią Shinozaki nie nosi już dłużej sukienki, ale swój mundurek szkolny, a we włosach ma przewiązaną żółtą wstążkę.

Osobowość Edytuj

Za życia Sachiko znacznie różniła się od swojego późniejszego oblicza. W PC-98 i Musume, dziewczyna nie miała żadnych przyjaciół, ani nie spędzała czasu na rozmowie z rówieśnikami. Wolała spędzać czas sama siedząc w ławce, a po zakończonych zajęciach przystawać i oglądać deszcz.

Po śmierci jej osobowość znacznie się zmienia. W oryginalnej wersji gry na tak dużą zmianę ma wpływ przede wszystkim śmierć w zapomnieniu, bezsilność wobec tych tragicznych zdarzeń, podczas gdy w późniejszych przeróbkach gry śmierć ukochanej matki. Niegdyś potulna jak baranek dziewczyna zmienia się w zawistnego ducha, szukającego zemsty na niewinnych ludziach. Jest niezwykle okrutna, lubi bawić się ze swoimi ofiarami, nie zabijając ich od razu, ale podając się za ich przyjaciela, bądź wypuszczając je, by na końcu skończyć z nimi w okropny sposób.

W miarę dalszych części gry dziewczyna się zmienia, a w Blood Drive jest nawet w stanie pomóc pozostałym przy życiu uczniów szkoły Kisaragi.

Historia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki