FANDOM

Yuika
由佳
YuikaProfile
Cechy
Płeć

Kobieta

Status

Martwa

Przyczyna śmierci

Nabicie na gałąź przez lewe oko

Relacje
Rodzina

Dyrektor (dziadek)

Aktorzy dubbingowi
Yuika (由佳 Yuika) to postać epizodyczna występująca w Corpseparty; MusumeJest wnuczką dyrektora liceum żeńskiego Kisaragi.

WyglądEdytuj

Yuika jest małą dziewczynką. Ma ciemne oczy, tak samo jak i włosy, które spina w mały kucyk. Nosi ciemnoczerwoną sukienkę. Na nogach ma buty Mary Jane.

OsobowośćEdytuj

Yuika wydaje się być energiczną dziewczyną. Jak jest pokazane w mandze, lubi bawić się z owadami, dźgając je patykiem. Uwielbia także grać ze swoim dziadkiem w różne gry, np. w chowanego i przebieranki. Jest jednak nieświadoma tego, że jest wykorzystywana seksualnie przez mężczyznę.

HistoriaEdytuj

Corpseparty; MusumeEdytuj

Yuika pojawia się tylko raz, w rozdziale dziewiątym. Jej dziadek (dyrektor liceum Kisaragi) wykorzystuje ją seksualnie, poprzez granie w gry, takie jak przebieranki.

#9

Yuika pojawia się po raz pierwszy, kiedy kopie grób dla modliszki, którą sama zabiła patykiem. Wtem podchodzi do niej dziewczyna w bieli.

Następnie pokazana zostaje następna scena, kiedy dyrektor wchodzi do swojego biura i zauważa, że światła są zgaszone. Nasuwa mu się myśl, że wnuczka jeszcze nie przyjechała, kiedy nagle słyszy jej głos, sugerujący by zagrali w chowanego, gdzie dziadek będzie szukał.

Po tym jak mężczyzna łapie wnuczkę, okazuje się, że tak naprawdę jest to nie Yuika, ale Shinozaki. Duch zaraz potem pokazuje mu ciało dziewczynki, z której lewego oka wystaje długi patyk. Shinozaki wyjaśnia mu, że skoro Yuika tak bardzo kochała zabawę z owadami, ona zrobiła jej to samo. Po zabiciu dyrektora, duch ubiera sukienkę jego wnuczki.

CiekawostkiEdytuj

  • Shinozaki ubiera sukienkę Yuiki po zamordowaniu jej dziadka. Na kolorowych obrazkach w mandze, duch jest pokazany w ciemnoczerwonym ubraniu, co sugeruje, że sukienka Yuiki miała taki kolor.
  • Yuika jest bardzo okrutna w stosunku do owadów, co pokazuje poprzez dźganie ich patykami.
    • Może być to jedną z przyczyn, dlaczego dziewczyna w czerwieni ją zabiła, która mogła nie widzieć jaka jest różnica pomiędzy zabiciem człowieka, a owada.

GaleriaEdytuj

Corpseparty; Musume

WystąpieniaEdytuj

Media Wygląd Rozdziały
Corpseparty; Musume Yukie MusumeManga #9