FANDOM

Yuka Mochida (持田 由香 Mochida Yuka) jest uczennicą szkoły podstawowej Kisaragi i jedną z czołowych bohaterów serii Corpse Party. Jest także jedną z najważniejszych postaci grywalnych w grach Corpse Party.

Wygląd Edytuj

PC-98 Edytuj

Yuka ma krótkie, szare włosy, ledwo sięgające jej do ramion, które podtrzymuje różową opaską. Nosi munurek szkolny Kisaragi - długą niebieską sukienkę z białym kołnierzem, do którego zawiązana jest różowa wstążka. Długie rękawy jej sukienki zakończone są białymi mankietami, a sama suknia jest przewiązana w pasie żółtą szarfą. Na nogach ma czerwone buty i jasne skarpety.

Rebuilt Edytuj

Yuka wygląda tu prawie tak samo jak w wersji PC-98, wyjątek stanowi kolor jej oczu.(w Rebuilt są one jasnofioletowe)

Bloodcovered Edytuj

Wygląd dziewczyny znacznie różni się od tego z wersji pierwotnej gry. Jesteśmy w stanie zauważyć, że Yuka dość niska jak na swój wiek, co powoduje, że wygląda na młodszą. Kolor jej oczu zostaje ponownie zmieniony - tym razem na jasnoniebieski - jednak jest podobny do tego jaki miała w Rebuilt. Jej włosy zostały znacznie skrócone, i nadano im kolor ciemnobrązowy. Swoją krótką grzywkę (znacznie krótszą od oryginalnej) dziewczyna podtrzymuje różową opaską. Mundurek szkoln jest identyczny do tego jaki miała w PC-98, z wyjątkiem żółtej szarfy, która w Bloodcovered została usunięta. Również kolor jej butów jest zmieniony - teraz są żółte.

Osobowość Edytuj

Jak możemy zauważyć Yuka nie tylko wygląda na młodszą, niż jest w rzeczywistości, ale także się tak zachowuje. Wynika to głównie z tego, że w domu od urodzenia była rozpieszczana zarówno przez rodziców, jak i przez brata. Często sili się na próbę zachowania się jak dorosły, po to by rówieśnicy zaczęli traktować ją bardzie poważnie, ale te próby kończą się zazwyczaj porażką, a Yuka brana jest za jeszcze bardziej niedojrzałą. Przez swoje zachowanie wzięte z domu, po znalezieniu się w innym wymiarze, jest ona bardziej podatna na mentalne zastosowanie, co ma najczęściej zły wpływ na jej psychikę. Widok krwi, wnętrzności i umierających ludzi powoduję, że szybko dochodzi u niej do załamania nerwowego, ze względu na życie w ciągłym strachu i przekonanie, że zginie tak jak trupy znajdujące się przed jej oczami. Jednocześnie nie jest w stanie polegać na siebie, tylko na starszych osobach (głównie bracie), i wymusza na nich podejmowanie decyzji na nią. Z drugiej strony jednak inny wymiar umacnia Yukę, przez co w przyszłości jest ona w stanie podejmować decyzję za siebie i dorośleje.

Historia Edytuj

Corpse Party PC-98 Edytuj

Yuka, będąc bardzo zaniepokojona o zdrowie swojego starszego brata, postanawia wyruszyć sama w ciemną otchłań, sama w deszczu, byle tylko pomóc ukochanemu bratu, i być przez niego pochwalona, a przy okazji znaleźć się u jego boku. Wkrótce dociera do szkoły, gdzie posuwając się długimi korytarzami dociera do sali, w której jej braciszek odbywa spotkanie towarzyskie. Niechcąc być niegrzeczną dziewczyną, puka do drzwi,strasząc przy tym brata i jego kolegów, a także wchodzi w krąg ofiar historii Ayumi,przy okazji dostając naganę, że nie otworzyła parasola, i sama zmokła. Przez przypadek trafia ona wraz z obcymi ludźmi do innego wymiaru, gdzie budzi się krótko później, doświadczając terroru, jakiego jeszcze nigdy nie widziała...

Yuka jest postacią grywalną, ma ona moce lecznicze w ostatnim pojedynku z Shinozaki.